28 Şubat 2016 Pazar

Chris De Burgh - Ülker Arena Konseri


(Nazimo - Konser)


Gençliğimin muhteşem sesi Chris de Burgh'u bu akşam kanlı canlı seyrettim. Yaşlanmış tabi biraz. E biz de aynı kalmadık. Biraz da göbek yapmış ama ses hiç yaşlanmamış. Çok sade bir sahnede tek başına kimi zaman gitar çalarak, kimi zaman piyano çalarak o güzel şarkılarını arka arkaya seslendirdi. 

Chris De Burgh unutamadığı konserlerinden birisinin İzmir Efes konseri olduğunu anlattı. Yıldızların altında, antik şehirde yaklaşık 20.000 kişiye verdiği konseri unutamadığını söyledi.

Seyirciler arasında kırmızı elbiseli kadınlar vardı. Hatta bir tanesi sahneye yaklaşıp, Chris de Burgh'e üzerinde "dünyanın en seksi erkeği" yazan bir Oskar heykelciği ile bir buket çiçek verdi. Lady in red'i elinde gitarıyla seyircilerin arasında dolaşarak söyledi. O andan sonra konser bir parti havasına büründü. Sahne içinde oturanlara sahnenin önüne gelin dedi ve sahne önünde yüzlerce insan toplaşıp, hep bir ağızdan şarkılara eşlik etti.

Spanish train, traveler, hey jude, prety women.  Keşke hiç bitmesindi. Nefis bir akşamdı.

Ben de konser sırasında çekimler yaptım ama maalesef yerim sahneye uzak olduğu için ses olsa da görüntü pek iç açıcı değildi. Allahtan youtube var ve nefis videolar yüklenmiş. yükleyenlerin emeğine sağlık.

Konsere dair son söz "Ben de oradaydım. Hem de annem ve kızımla birlikte"


Lady in Red

Sailing Away


Spanish Train




Kendime not: bizim kadro ben, annem ve kızım
Kendime resim:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder