12 Mart 2017 Pazar

İki Bekar - Duru Tiyatro

iki bekar duru tiyatro ile ilgili görsel sonucu

(Nazimo - Tiyatro)

Yazan: Sam Bobrick
Çeviren: Ekin Tunçay Turan
Yöneten: Emre Kınay
Müzik: Serdar Aslan
Durucazz:
Gitar: Serdar Aslan
Trompet: Muhammet Çınar
Bas Gitar: Zafer Aslan
Piyano: Tarkan Tekyıldız

Oyuncular:
(She)Anatte: Millburn: Evrim Alasya
Jack Fisher: Emre Kınat

Duru Tiyatro'dan çok eğlenceli, bir o kadar da çılgın bir müzikal komedi "İki Bekar". Sam Bobric'in yazdığı oyunun başrollerini Evrim Alasya ve Emre Kınay oynuyor. Macera bir düğün yemeğinde başlıyor.



İlgili resim
Çok güzel bir kadınla, yakışıklı bir adam kendilerine ayrılan masaya otururlar ve tanışırlar. Zaten düğün sahibi Nancy'nin de istediği budur çünkü onların birbirleri için çok uygun olduğunu düşünmektedir. Masada iki insan arasındaki sohbet ilerler ve her ikisinin de travmatik bir geçmişi olduğunu öğreniriz. Yani masa bir çeşit yalnız ve kırık kalpler durağıdır. Muhabbet ilerledikçe açılan eski defterlerden fırlayan ex sevgililer de sohbete karışınca, alkolün de dibine vurulunca ortaya pek de hoş olmayan görüntüler çıkar. İşte Shanette ve Jack'ın ilk karşılaşmalarının öyküsünü aşağı yukarı böyle. Aslında o akşam belki de en sakin akşamlarıydı da diyebiliriz. Aralarındaki ilişkiyi birbirlerine söyledikleri şarkılarda şöyle anlatıyorlar.

iki bekar duru tiyatro ile ilgili görsel sonucu












Shanatte: Deli gibiyim ama deli değilim. Beni deli eden erkekler!
(benim notum: İnanmayın siz ona bence bildiğin zır deli bu kadın)

Jack: Adım adım peşimde bu kadın!
Nereye gitsem kurtulamadım.
(benim notum: gerçekten öyle, Jack abartmıyor, hatta eksik bile söylüyor)
Bana kadınları anlayan tek bir adam bulun, dişimi kırayım!

Shanatte: Ama ben Jack'ten daha.... Yani gerçekten daha çok kimseye aşık olmadım...
(benim notum: vallahi doğru söylüyor)
iki bekar duru tiyatro ile ilgili görsel sonucu
Shanatte, yukarıda anlattığımız ilk karşılaşmada Jack'e gerçekten aşık oluyor ama aşık olmuş bir Shanatte, Jack'in hayatında her an patlamaya hazır bir saatli bomba etkisi yapıyor. Gerçekten korkulası bir kadın Shanatte ve insan ister istemez Jack'e acıyor. Ama anlaşılan adrenalin bağımlılık yapıyor. Jack Shanatte'den uzak duramıyor. Sonlar ve başlangıçlarla dolu bu çılgın ilişki bizi de yanına katıp dolu dizgin gidiyor.





iki bekar duru tiyatro ile ilgili görsel sonucu
Emre Kınay ve Evrim Alasya sahnede çok uyumlu bir çift olmuşlar. Çapkın ve çılgın kadınla mazbut adamın aşkı, özgün müzik ve şarkı sözleriyle çok keyifli anlatılmış. Evrim Alasya'lı şarkıları söylemedi, mimikleri, danslarıyla yaşadı. Şarkı söylerken o kıpır kıpır, fıkır fıkır kadını bize yaşattı. Üstelik iki sanatçının da sesleri çok güzel. Oyunu seyrederken müzikal anlamda da doyuyorsunuz.

Güzel vakit geçirmek, kafayı boşaltmak için nefis bir oyun. İlk yarısı ikinci yarısına nazaran biraz daha ağır ama ikinci yarıda dağıtıyorlar ortalığı. Yüzünüzde kocaman bir gülüşle ayrılıyorsunuz oyundan. Seyredin derim ben.


Sizlere Not: Sahnelerde neler oluyor facebook'da entelektüelbaykuşlar sayfamızdaki güncel paylaşımlarımızdan takip edebilirsiniz. Instagram'da ebru_tarm adresindeyiz.

Meraklısına Video: Oyundan bir kaç dakika


 Meraklısına Video 2: Bir minik kuble daha

 
Meraklısına Video: Kendi çektiğim selam videosu
 
 
Kendime Not: Bizim takım ben ve kızım
 
Kendime resim:
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder